1. More CFF; but this time with my family... ;p - CHENG HO RESTAURANT (Amy Search punyer kot)
2. Jalan-jalan cari barang rumah baru with Basyir... (dpt gak katil idaman hang kan? sejak sekian lama tido xberkatil wahahahahaha)
Bengal cat - RM1600 (Pet store bwh Tesco Setia Alam)
O_O 3rd gen maybe? Kalo yg 1st gen aku tgk dulu kahaq giler...
3. MILF with Safwan... -_- (No, we're not homo... Just so you know.)
...pastu plak kami tgk citer Toy Story 3 (3D-1st time tgk kot) kat GSC Garden plak tuh... COUPLE SEAT WTF??? (1st time pergi. So kami hentam masuk tgk2 kerusi dah mcm tu. Nk bwat camna tiket plak mahal... T_T)
...and then strolling around MidValley geram lak tgk wayang mcm xramai org (RABU KOT), so kami pun bantai tgk citer melayu... setelah sekian lama xmengsupport industri tanah air...
...dan setelah sumpah seranah lps tgk citer nih (dah la dlm wayang kami jer laki... yg laen ada la laki tp smua bajet teman GF nk tgk... ntah la org ckp kami ni apa2 kami pekakkan telinga, hayati citer. BTW the novel thats been inspired from for this movie is our favorite. So it is quite a disappointing movie for us (TOTALLY!!) cuz the aura just not the same like in the novel. The novel is more towards tragedy, not love mcm this movie portray... (Naseb baik heroin lawa2... heh)
Lepas geram tgk citer tu, kami pun trus g kaunter tgk satu lagi wayang, just for the sake of trying to forget the grim images that we just saw... -_-
Thank God! Funny stories and chess-like plan sure cures our sadness from the aftertaste of pathos (ye ker?) kind of feeling... -_________-
Sedar2 balik kul 2. BROKE plak tuh. Lapar nk mampus. Waahahahahahahahhahahahaha!!!!
p/s: I'm living out life. Aren't I? Heh.











3 comments:
sakan gila hampa! well, i wonder the 'we-are-not-homo' thingy kindda nak cover line! wahahahahaha. anyway, simple and good review on LBS. mmg lg malas aku nk pi cinema mcm nih. hehe.
Aku pun ritu first time tgk 3D kat garden...tp x best rr 3D (bg aku la) sbb pemandangan cam terhalang..well aku kan mmg x besa pakai spek...huhu
LBS-tu la jangan over expected! relax2 suda...
alayna - i dont understand chinese... sorry :(
aya - masuk2 tgk couple seat. org laen tgk smcm jer ngahahahahaha
zira - tgk cita gak la org ckp. tp sblm masuk toy story tu, ada short film nama pixar day n night. yg tuh best bila tgk 3d :)
Post a Comment